Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде време за климатроник....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Ако надуем системата с въздух компресора пак ще тръгне ама няма да изкара много... Идеята ми е, че ако има някъде пропуск и по някакъв начин имаме загуба на фреон то би следвало да имаме и по-ниско налягане. При норма 850гр (примерно) ако останат само 120гр в системата дали същата ще е под същото налягане? Имаме кола (комшииска) която е купена преди 9 години и никога нищо нее правено по климатика и а същевременно духа як студ (колата е набор 94")
    С цялото писане искам да изразя мнението ми ,че ако всичко е наред нетрябва да има намалено съдаржание на фреон и масло, всичко друго е повод да се търси теч от системата...
    Бобо е прав, достатъчно е да има 50гр. фреон за да се включи компресора, но когато е топло времето!Зимата статичното налягане ще е много ниско.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
      Бобо е прав, достатъчно е да има 50гр. фреон за да се включи компресора, но когато е топло времето!Зимата статичното налягане ще е много ниско.
      Е нали и аз това се опитвам да кажа ,но по-друго яче...
      Системата ако е под налягане ако ще и с въздух, компресора пак ще сработи... Въпроса е ,че ако всичко е наред не би трябвало да имаме липса на фреон... Всичко друго е повод за търсене на евентуален (дори и съвсем малък) теч...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #33
        На моя при замерване с манометри показваше добро нялягане,компресора се включваше,но не духаше студено и се оказа ,че почти е празна системата,сега след зареждане си работи перфектно.Фреона заминава през порите на маркучите ,това е неизбежно.Молекулите са много малки.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          На моя при замерване с манометри показваше добро нялягане,компресора се включваше,но не духаше студено и се оказа ,че почти е празна системата,сега след зареждане си работи перфектно.Фреона заминава през порите на маркучите ,това е неизбежно.Молекулите са много малки.
          Питанка... Защо кола от 94-та работи и до ден днешен без никакви интервенции по климатика а същия духа безумно студено?! Хонда Акорд е... Да разбираме ли ,че просто разполага с по-качествени маркучи?!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #35
            Нормално е да се губят по 10% на година. Преди няколко дена когато моята кола беще със 120 гр фреон компресора се включваше нормално, дори и въздуха се охлаждаше до някаква степен- малко
            повече от спрян компресор...
            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

            Comment


            • #36
              Идеално. Тъкмо щях да пускам тема и гледам колегата направил вече тая работа. Та.. случката се разиграва преди 3 часа някъде. Пътувам от Слънчев бряг до Благоевград за изпити и всичко е ок ,направих си климата на 23 градуса вънка 38 ,дъбстепец си пускам ,абе идилия.... не щеш ли на Нова Загора- дедов. Започна да духа топло колата, аз обаче свалям температурата-нъц същия ***. Пускам го на МАN ,a температурата на LOW- никой пак. Спирам и почвам да пускам и спирам климатика, щото попринцип се усеща как се пуска компресора- по оборотите и звука. Да ама не. И така до Белово се сварих. Спрях за половин час там и после продължавам- Костенец, Боровец, а от климатика и поменм няма. Нещеш ли на Дупница - опааа климатика дойде. Пристигам аз весел в Благоевград спирам пред Кауфланд качвам се после и пак никой...
              Та дайде предложения. Само да кажа ,че напоследък се чуваше едва доловимо виене от към компресора като го пусна и подам газ.
              Вие сте на ход, давайте акъл ,че път ме чака..
              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

              Comment


              • #37
                Па ходи първо в сервиз за климатици да проверят има ли газ в системата - те там и компресора ще ти проверят
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #38
                  Няма места , най-рано след два дни могат да ме приемат . Единия пич ная прима виста вика , че е странно да спре да така от раз да духа студено. Ако е спадало нивото на фреона щяло да спада по малко да духа студено и постепенно да спре. Можело и да има датчик за налягане на фреона и ако е паднало под прага , затова да изключва компресора .... надявам се скоро да разбера какво става
                  Опа.. има развитие. 6-7 бара налягане. Момчето каза , че проблема не е хардуерен. Каза ,че имало проблем с управлението ,защото и вентилаторите не се пускат, а би трябвало. В понеделник някой с лаптоп ще се мъчи да каже какво е станало.
                  Искам да ви питам, може ли да има грешка и да не ми я изписва. Забравих да кажа ,че според компа няма грешки и проблеми. Нищо не се е изписисвало на дисплея...
                  Last edited by andro88; d.m.y г., 18:29.
                  Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                  EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                    Опа.. има развитие. 6-7 бара налягане. Момчето каза , че проблема не е хардуерен. Каза ,че имало проблем с управлението ,защото и вентилаторите не се пускат, а би трябвало. В понеделник някой с лаптоп ще се мъчи да каже какво е станало.
                    Искам да ви питам, може ли да има грешка и да не ми я изписва. Забравих да кажа ,че според компа няма грешки и проблеми. Нищо не се е изписисвало на дисплея...
                    Колега, на вентилатора има един резистор, който управлява скоростите му.Ако е изправен с включването перката тръгва. Ако не е (зависи какъв е дефекта) или изобщо не тръгва или включва само на високи обороти. Провери първо него, защото често прегаря при крачетата жичката и то на първа степен. От там има и високо налягане в системата - не охлажда.
                    Дано съм ти помогнал.
                    sigpic
                    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                      Колега, на вентилатора има един резистор, който управлява скоростите му.Ако е изправен с включването перката тръгва. Ако не е (зависи какъв е дефекта) или изобщо не тръгва или включва само на високи обороти. Провери първо него, защото често прегаря при крачетата жичката и то на първа степен. От там има и високо налягане в системата - не охлажда.
                      Дано съм ти помогнал.
                      Колега, ще съм ти много благодарен ако кажеш къде точно е тоя резистор, за да мога да го погледна. И на двата вентилатора ли го има. Ще го проверя щом го намеря
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                        Колега, ще съм ти много благодарен ако кажеш къде точно е тоя резистор, за да мога да го погледна. И на двата вентилатора ли го има. Ще го проверя щом го намеря
                        При теб незнам точно къде е но трябва да е закачен на маската на вентилатора със едно винтче. Би трябвало да се намира като застанеш срещу колата отдясно на вентилатора. Самия резистор обикновено е пъхнат в прорез на маската за да е близо до вентилатора за обдухване и същевременно далеко да не го удари. Търси щипка със видия. Обикновено има и обувка със кабели - за захранването.
                        sigpic
                        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                          При теб незнам точно къде е но трябва да е закачен на маската на вентилатора със едно винтче. Би трябвало да се намира като застанеш срещу колата отдясно на вентилатора. Самия резистор обикновено е пъхнат в прорез на маската за да е близо до вентилатора за обдухване и същевременно далеко да не го удари. Търси щипка със видия. Обикновено има и обувка със кабели - за захранването.
                          Благодаря ! Спирам да запам темата. Реших проблема ! Изгорял предпазител. Намира се в двигателния отсек , малка кутия на десния калник-10 А. Благодаря за съветите
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • #43
                            Заредих с фреон климатика и когато го пусна на МАХ термометърчето слиза на 3,5 - 4 градуса което е добре според мен но забелязвам че като наглася на 20 градуса примерно и клапата е затворена и духа към гърдите и в краката духа и на предното стъкло и се получава да го кажа обледеняване което е отвън на предното стъкло. Нещо бъркам ли или незнам..........
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                            Comment


                            • #44
                              обледенява ти се стъклото отвън?????
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #45
                                Ами на 2 или 3 места в основата на стъклото където са чистачките прави скреж отвън. Температурата отвън беше 28 или 29 градуса, а вътре мисля бях го направил на 20 градуса. И трябва ли да духа и на предното стъкло когато е направено да духа на друго място?
                                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                                Comment

                                Working...
                                X